踏出店門的那一刻,耳裡的音樂搭配著回頭的目光,就像化學效應一樣,第一次感覺到,一種無法言喻的感覺,像泡泡一般不斷地從心底浮現……
我真心的感謝各位,對我的包容及幫助;也真心的謝謝你們,出現並豐富了我的回憶.
謝謝!!

20120701 (1)    



中英歌詞如下:
When I look into your eyes/當我望向你的雙眸
It's like watching the night sky/彷彿我看見整座夜空
Or a beautiful sunrise/或是一道美麗的日出
There's so much they hold/裡面包含太多太多
And just like them old stars/就像那些古老的恆星群
I see that you've come so far/看著你但你走很遠了
To be right where you are/究竟你在哪呢
How old is your soul?/你的靈魂年紀多大呢
I won't give up on us/我永遠不會放棄我們之間
Even if the skies get rough/即使蒼穹不再晴朗
I'm giving you all my love/我會給你所有我的愛
I'm still looking up/我依舊期待
And when you're needing your space/當你需要轉圜的餘地
To do some navigating/想靜靜去檢視你自己
I'll be here patiently waiting/我會耐心等候
To see what you find/直到你找回你想尋回的

'Cause even the stars they burn
因為,縱使是天上璀璨的星辰也會焚毀
Some even fall to the earth/甚至隕落地上
We've got a lot to learn/真的我們要學的事情太多了
God knows we're worth it/但上帝知道我們值得這一切
No, I won't give up/不,我不會放棄的

I don't wanna be someone who walks away so easily
不想成為容易將一切都放下的人
I'm here to stay and make the difference that I can make
所以我留在這裡,試著改變這一切
Our differences they do a lot to teach us how to use
我們跟他們之間的不同處
The tools and gifts we got yeah, we got a lot at stake
在於他們總是教導我們使用所有的策略跟方法
And in the end
然而,在最後
You're still my friend at least we did'n tend
你還是我的朋友,至少我們沒有都沒有變
For us to work we didn't break, we didn't burn
我們之間的關係既沒有破裂,也沒有毀滅
We had to learn how to bend without the world caving in
我們必須學會,學會如何承擔,當我們的世界分崩離析的時候

I had to learn what I've got, and what I'm not/學著不去患得患失
And who I am/學著知道我是誰
I won't give up on us/我永遠不會放棄我們
Even if the skies get rough/即使蒼穹不再晴朗
I'm giving you all my love/我會給你所有我的愛
I'm still looking up/我依舊期待
Still looking up./我依舊期待
I won't give up on us /我永遠不會放棄我們之間
God knows I'm tough enough/上帝知道我是認真的,祂知道
We've got a lot to learn /我們學到了很多
God knows we're worth it/祂知道因為我們值得
I won't give up on us/我永遠不會放棄我們
Even if the skies get rough/即使蒼穹不再晴朗
I'm giving you all my love/我會給你所有我的愛
I'm still looking up/我依舊期待
Still looking up./我依舊期待

 

IMG_5617  

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kay 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()